Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě Smlouvy o poskytnutí kurzu uzavírané mezi Poskytovatelem a Objednatelem.
- Poskytovatel je Jan Pilař, IČO: 87968401, Sídlo: Moravanů 83, Praha 6, 16900
- Objednatel je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá Smlouvu o poskytnutí kurzu s Poskytovatelem.
- Ustanovení těchto Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy o poskytnutí kurzu.
- Pro objednání kurzu vyplní Objednatel objednávkový formulář ve webovém rozhraní Poskytovatele. Odesláním objednávky Objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.
II. Předmět smluvního vztahu
- Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli účast na kurzu za splnění dále uvedených podmínek.
- Objednatel se zavazuje uhradit Poskytovateli cenu za účast na kurzu.
III. Vznik smluvního vztahu
- Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky Objednatele ze strany Poskytovatele a uhrazení ceny kurzu Objednatelem. Okamžikem uhrazení se rozumí připsání předmětné částky na účet Poskytovatele.
- Objednávka musí obsahovat jméno a příjmení Objednatele, resp. obchodní firmu v případě právnické osoby, název a termín konání kurzu, a počet osob, které se kurzu zúčastní.
IV. Kurzy
- Termíny, ceny a obsah kurzů včetně všech změn uveřejňuje Poskytovatel na svém webovém rozhraní.
- Poskytoval může kurzy v průběhu roku upravovat dle svých podmínek a provozních možností.
- Kurzy v základní ceně zahrnují výuku dle osnov a pronájem prostoru.
- Objednatel se může zúčastnit kurzu až po uhrazení ceny Poskytovateli.
- Objednatel obdrží podrobné instrukce k absolvování kurzu po uhrazení ceny Poskytovateli.
V. Platební podmínky
- Objednatel se zavazuje uhradit cenu za účast na kurzu ve výši stanovené Poskytovatelem.
- Uhrazení ceny Poskytovateli je možné pouze bezhotovostní platbou.
- Objednatel obdrží potvrzení objednávky vč. platebních údajů (číslo účtu, variabilní symbol, termín splatnosti)
- Objednatel obdrží daňový doklad – fakturu, nejpozději do 5 pracovních dnů od připsání předmětné částky na účet Poskytovatele.
- Poskytovatel není plátce DPH.
VI. Zrušení kurzu
- Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit kurz v případě, že nedojde k naplnění kapacity daného kurzu, pracovní neschopnosti, nebo jiné závažné překážky.
- V případě zrušení kurzu se Poskytovatel zavazuje tuto skutečnost Objednateli bezodkladně sdělit.
- V případě zrušení kurzu po uhrazení ceny Objednatelem se Poskytovatel zavazuje nabídnout Objednateli náhradní termín kurzu nebo vrátit uhrazenou cenu bezhotovostní platbou v plné výši zpět na účet Objednatele a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy k vrácení ceny za kurz.
VII. Zrušení objednávky
- Objednavatel je oprávnění zrušit objednávku kurzu, a to písemně na e-mailovou adresu honza@pistoldefense.cz.
- Pokud Objednavatel zruší objednávku kurzu nejpozději 14 kalendářních dnů před plánovaným termínem kurzu, má nárok na vrácení uhrazené ceny bezhotovostní platbou v plné výši zpět na účet Objednatele, a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy ke zrušení objednávky.
- Pokud Objednavatel zruší objednávku kurzu později než 14 kalendářních dnů před plánovaným termínem kurzu, nemá nárok na vrácení uhrazené ceny.
VIII. Pořizování foto/video dokumentace
- Objednáním kurzu Objednavatel bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel nebo k tomu určená osoba může v průběhu kurzu pořizovat fotografie nebo videa, která mohou být zveřejněna prostřednictvím sociálních sítí nebo webového rozhraní Poskytovatele.
- Pokud si Objednatel nepřeje být fotografován nebo natáčen, sdělí tuto skutečnost Poskytovateli písemně nebo osobně před zahájením kurzu.
IX. Změna obchodních podmínek
- Znění Obchodních podmínek může Poskytovatel kdykoliv jednostranně měnit či doplňovat.
- Je povinností Objednatele seznámit se s aktuálním zněním Obchodních podmínek při uzavírání každé Smlouvy o poskytnutí kurzu.
- Pokud dojde ke změně Obchodních podmínek po odeslání objednávky Objednatelem, zavazuje se Poskytovatel tuto skutečnost Objednateli bezodkladně sdělit. Pokud Objednatel se změnou nesouhlasí, může objednávku zrušit do 3 kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o změně Obchodních podmínek.
- Pokud dojde ke změně Obchodních podmínek po odeslání objednávky a uhrazení ceny Objednatelem, zavazuje se Poskytovatel tuto skutečnost Objednateli bezodkladně sdělit. Pokud Objednatel se změnou nesouhlasí, může objednávku zrušit do 3 kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o změně Obchodních podmínek. Objednatelem má následně nárok na vrácení uhrazené ceny bezhotovostní platbou v plné výši zpět na účet Objednatele, a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy ke zrušení objednávky.
X. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. srpna 2022.
- Práva a povinnosti smluvních stran neupravené těmito podmínkami se řídí platnou právní úpravou České republiky
V Praze dne 1. srpna 2022
Jan Pilař